Laat TalkMate je Telefoontjes beantwoorden.
Laat TalkMate je Telefoontjes beantwoorden.
de 24/7 digitale assistent die in je telefoon leeft. Je mist nooit meer belletjes, houd je klanten tevreden en ziet je agenda gevuld worden.
De eerste AI die écht klinkt als een mens en jouw bellers blij maakt in plaats van frustreert!
Krijg deze week van ons de eerste 25 minuten gratis. Geen creditcard nodig.
Krijg deze week van ons de eerste 25 minuten gratis. Geen creditcard nodig.


Zie TalkMate in Actie!
Zie TalkMate in Actie!
Zie TalkMate in Actie!
Bekijk hoe je in een paar minuten zelf jouw eigen TalkMate kan trainen en kan koppelen aan je telefoonnummer:
Bekijk hoe je in een paar minuten zelf jouw eigen TalkMate kan trainen en kan koppelen aan je telefoonnummer:
Stemmen van vertrouwen en succes
Stemmen van vertrouwen en succes
Lees onder andere het verhaal van Anouar, de beroemdste installateur in Nederland!
Anouar OtmaneEigenaar, ANO Loodgieter Service & Onderhoudsbedrijf"Ik dacht eerst: weer zo’n AI-ding, dat wordt vast ingewikkeld… Maar na één belletje was alles geregeld. TalkMate neemt nu standaard op voor ons, en ik heb voor het eerst in jaren weer rust in mijn hoofd. Zelfs als ik onder de gootsteen lig hoor ik de telefoon gaan, maar weet ik: TalkMate regelt het. Geen gemiste klussen meer."
Alvin van AkenEigenaar, Timmer en Klusbedrijf van Aken"Ik was bang dat klanten het raar zouden vinden om een computer aan de lijn te krijgen… Maar ze vinden het juist top dat ze gelijk hulp krijgen. Ze krijgen gewoon direct antwoord of kunnen zelf een afspraak plannen. Ik krijg nu zelfs complimenten dat we zo goed bereikbaar zijn, terwijl ik gewoon door kan werken."
Milan CoenenOwner, Bella Belts"Onze klantenservice was elke dag uren kwijt aan dezelfde vragen: openingstijden, prijzen, annuleringen… Nu vangt TalkMate al dat soort telefoontjes op. Klanten krijgen direct antwoord of een link, en mijn team heeft eindelijk weer tijd voor dingen die ons echt laten groeien. En onze reviews zijn omhooggeschoten."
Jaap van LeeuwenE-Logistics Branding Solutions"Mijn grootste angst was: wat als zo’n AI iets doms zegt tegen klanten? Maar TalkMate zegt alleen wat wij instellen en niks meer, niks minder. En alles wat hij zegt kun je terugluisteren, dus ik houd de controle. Onze klanten vinden het juist professioneel."
Anouar OtmaneEigenaar, ANO Loodgieter Service & Onderhoudsbedrijf"Ik dacht eerst: weer zo’n AI-ding, dat wordt vast ingewikkeld… Maar na één belletje was alles geregeld. TalkMate neemt nu standaard op voor ons, en ik heb voor het eerst in jaren weer rust in mijn hoofd. Zelfs als ik onder de gootsteen lig hoor ik de telefoon gaan, maar weet ik: TalkMate regelt het. Geen gemiste klussen meer."
Alvin van AkenEigenaar, Timmer en Klusbedrijf van Aken"Ik was bang dat klanten het raar zouden vinden om een computer aan de lijn te krijgen… Maar ze vinden het juist top dat ze gelijk hulp krijgen. Ze krijgen gewoon direct antwoord of kunnen zelf een afspraak plannen. Ik krijg nu zelfs complimenten dat we zo goed bereikbaar zijn, terwijl ik gewoon door kan werken."
Milan CoenenOwner, Bella Belts"Onze klantenservice was elke dag uren kwijt aan dezelfde vragen: openingstijden, prijzen, annuleringen… Nu vangt TalkMate al dat soort telefoontjes op. Klanten krijgen direct antwoord of een link, en mijn team heeft eindelijk weer tijd voor dingen die ons echt laten groeien. En onze reviews zijn omhooggeschoten."
Jaap van LeeuwenE-Logistics Branding Solutions"Mijn grootste angst was: wat als zo’n AI iets doms zegt tegen klanten? Maar TalkMate zegt alleen wat wij instellen en niks meer, niks minder. En alles wat hij zegt kun je terugluisteren, dus ik houd de controle. Onze klanten vinden het juist professioneel."
Anouar OtmaneEigenaar, ANO Loodgieter Service & Onderhoudsbedrijf"Ik dacht eerst: weer zo’n AI-ding, dat wordt vast ingewikkeld… Maar na één belletje was alles geregeld. TalkMate neemt nu standaard op voor ons, en ik heb voor het eerst in jaren weer rust in mijn hoofd. Zelfs als ik onder de gootsteen lig hoor ik de telefoon gaan, maar weet ik: TalkMate regelt het. Geen gemiste klussen meer."
Alvin van AkenEigenaar, Timmer en Klusbedrijf van Aken"Ik was bang dat klanten het raar zouden vinden om een computer aan de lijn te krijgen… Maar ze vinden het juist top dat ze gelijk hulp krijgen. Ze krijgen gewoon direct antwoord of kunnen zelf een afspraak plannen. Ik krijg nu zelfs complimenten dat we zo goed bereikbaar zijn, terwijl ik gewoon door kan werken."
Milan CoenenOwner, Bella Belts"Onze klantenservice was elke dag uren kwijt aan dezelfde vragen: openingstijden, prijzen, annuleringen… Nu vangt TalkMate al dat soort telefoontjes op. Klanten krijgen direct antwoord of een link, en mijn team heeft eindelijk weer tijd voor dingen die ons echt laten groeien. En onze reviews zijn omhooggeschoten."
Jaap van LeeuwenE-Logistics Branding Solutions"Mijn grootste angst was: wat als zo’n AI iets doms zegt tegen klanten? Maar TalkMate zegt alleen wat wij instellen en niks meer, niks minder. En alles wat hij zegt kun je terugluisteren, dus ik houd de controle. Onze klanten vinden het juist professioneel."
Anouar OtmaneEigenaar, ANO Loodgieter Service & Onderhoudsbedrijf"Ik dacht eerst: weer zo’n AI-ding, dat wordt vast ingewikkeld… Maar na één belletje was alles geregeld. TalkMate neemt nu standaard op voor ons, en ik heb voor het eerst in jaren weer rust in mijn hoofd. Zelfs als ik onder de gootsteen lig hoor ik de telefoon gaan, maar weet ik: TalkMate regelt het. Geen gemiste klussen meer."
Alvin van AkenEigenaar, Timmer en Klusbedrijf van Aken"Ik was bang dat klanten het raar zouden vinden om een computer aan de lijn te krijgen… Maar ze vinden het juist top dat ze gelijk hulp krijgen. Ze krijgen gewoon direct antwoord of kunnen zelf een afspraak plannen. Ik krijg nu zelfs complimenten dat we zo goed bereikbaar zijn, terwijl ik gewoon door kan werken."
Milan CoenenOwner, Bella Belts"Onze klantenservice was elke dag uren kwijt aan dezelfde vragen: openingstijden, prijzen, annuleringen… Nu vangt TalkMate al dat soort telefoontjes op. Klanten krijgen direct antwoord of een link, en mijn team heeft eindelijk weer tijd voor dingen die ons echt laten groeien. En onze reviews zijn omhooggeschoten."
Jaap van LeeuwenE-Logistics Branding Solutions"Mijn grootste angst was: wat als zo’n AI iets doms zegt tegen klanten? Maar TalkMate zegt alleen wat wij instellen en niks meer, niks minder. En alles wat hij zegt kun je terugluisteren, dus ik houd de controle. Onze klanten vinden het juist professioneel."
Anouar OtmaneEigenaar, ANO Loodgieter Service & Onderhoudsbedrijf"Ik dacht eerst: weer zo’n AI-ding, dat wordt vast ingewikkeld… Maar na één belletje was alles geregeld. TalkMate neemt nu standaard op voor ons, en ik heb voor het eerst in jaren weer rust in mijn hoofd. Zelfs als ik onder de gootsteen lig hoor ik de telefoon gaan, maar weet ik: TalkMate regelt het. Geen gemiste klussen meer."
Alvin van AkenEigenaar, Timmer en Klusbedrijf van Aken"Ik was bang dat klanten het raar zouden vinden om een computer aan de lijn te krijgen… Maar ze vinden het juist top dat ze gelijk hulp krijgen. Ze krijgen gewoon direct antwoord of kunnen zelf een afspraak plannen. Ik krijg nu zelfs complimenten dat we zo goed bereikbaar zijn, terwijl ik gewoon door kan werken."
Milan CoenenOwner, Bella Belts"Onze klantenservice was elke dag uren kwijt aan dezelfde vragen: openingstijden, prijzen, annuleringen… Nu vangt TalkMate al dat soort telefoontjes op. Klanten krijgen direct antwoord of een link, en mijn team heeft eindelijk weer tijd voor dingen die ons echt laten groeien. En onze reviews zijn omhooggeschoten."
Jaap van LeeuwenE-Logistics Branding Solutions"Mijn grootste angst was: wat als zo’n AI iets doms zegt tegen klanten? Maar TalkMate zegt alleen wat wij instellen en niks meer, niks minder. En alles wat hij zegt kun je terugluisteren, dus ik houd de controle. Onze klanten vinden het juist professioneel."
Anouar OtmaneEigenaar, ANO Loodgieter Service & Onderhoudsbedrijf"Ik dacht eerst: weer zo’n AI-ding, dat wordt vast ingewikkeld… Maar na één belletje was alles geregeld. TalkMate neemt nu standaard op voor ons, en ik heb voor het eerst in jaren weer rust in mijn hoofd. Zelfs als ik onder de gootsteen lig hoor ik de telefoon gaan, maar weet ik: TalkMate regelt het. Geen gemiste klussen meer."
Alvin van AkenEigenaar, Timmer en Klusbedrijf van Aken"Ik was bang dat klanten het raar zouden vinden om een computer aan de lijn te krijgen… Maar ze vinden het juist top dat ze gelijk hulp krijgen. Ze krijgen gewoon direct antwoord of kunnen zelf een afspraak plannen. Ik krijg nu zelfs complimenten dat we zo goed bereikbaar zijn, terwijl ik gewoon door kan werken."
Milan CoenenOwner, Bella Belts"Onze klantenservice was elke dag uren kwijt aan dezelfde vragen: openingstijden, prijzen, annuleringen… Nu vangt TalkMate al dat soort telefoontjes op. Klanten krijgen direct antwoord of een link, en mijn team heeft eindelijk weer tijd voor dingen die ons echt laten groeien. En onze reviews zijn omhooggeschoten."
Jaap van LeeuwenE-Logistics Branding Solutions"Mijn grootste angst was: wat als zo’n AI iets doms zegt tegen klanten? Maar TalkMate zegt alleen wat wij instellen en niks meer, niks minder. En alles wat hij zegt kun je terugluisteren, dus ik houd de controle. Onze klanten vinden het juist professioneel."
Anouar OtmaneEigenaar, ANO Loodgieter Service & Onderhoudsbedrijf"Ik dacht eerst: weer zo’n AI-ding, dat wordt vast ingewikkeld… Maar na één belletje was alles geregeld. TalkMate neemt nu standaard op voor ons, en ik heb voor het eerst in jaren weer rust in mijn hoofd. Zelfs als ik onder de gootsteen lig hoor ik de telefoon gaan, maar weet ik: TalkMate regelt het. Geen gemiste klussen meer."
Alvin van AkenEigenaar, Timmer en Klusbedrijf van Aken"Ik was bang dat klanten het raar zouden vinden om een computer aan de lijn te krijgen… Maar ze vinden het juist top dat ze gelijk hulp krijgen. Ze krijgen gewoon direct antwoord of kunnen zelf een afspraak plannen. Ik krijg nu zelfs complimenten dat we zo goed bereikbaar zijn, terwijl ik gewoon door kan werken."
Milan CoenenOwner, Bella Belts"Onze klantenservice was elke dag uren kwijt aan dezelfde vragen: openingstijden, prijzen, annuleringen… Nu vangt TalkMate al dat soort telefoontjes op. Klanten krijgen direct antwoord of een link, en mijn team heeft eindelijk weer tijd voor dingen die ons echt laten groeien. En onze reviews zijn omhooggeschoten."
Jaap van LeeuwenE-Logistics Branding Solutions"Mijn grootste angst was: wat als zo’n AI iets doms zegt tegen klanten? Maar TalkMate zegt alleen wat wij instellen en niks meer, niks minder. En alles wat hij zegt kun je terugluisteren, dus ik houd de controle. Onze klanten vinden het juist professioneel."
Anouar OtmaneEigenaar, ANO Loodgieter Service & Onderhoudsbedrijf"Ik dacht eerst: weer zo’n AI-ding, dat wordt vast ingewikkeld… Maar na één belletje was alles geregeld. TalkMate neemt nu standaard op voor ons, en ik heb voor het eerst in jaren weer rust in mijn hoofd. Zelfs als ik onder de gootsteen lig hoor ik de telefoon gaan, maar weet ik: TalkMate regelt het. Geen gemiste klussen meer."
Alvin van AkenEigenaar, Timmer en Klusbedrijf van Aken"Ik was bang dat klanten het raar zouden vinden om een computer aan de lijn te krijgen… Maar ze vinden het juist top dat ze gelijk hulp krijgen. Ze krijgen gewoon direct antwoord of kunnen zelf een afspraak plannen. Ik krijg nu zelfs complimenten dat we zo goed bereikbaar zijn, terwijl ik gewoon door kan werken."
Milan CoenenOwner, Bella Belts"Onze klantenservice was elke dag uren kwijt aan dezelfde vragen: openingstijden, prijzen, annuleringen… Nu vangt TalkMate al dat soort telefoontjes op. Klanten krijgen direct antwoord of een link, en mijn team heeft eindelijk weer tijd voor dingen die ons echt laten groeien. En onze reviews zijn omhooggeschoten."
Jaap van LeeuwenE-Logistics Branding Solutions"Mijn grootste angst was: wat als zo’n AI iets doms zegt tegen klanten? Maar TalkMate zegt alleen wat wij instellen en niks meer, niks minder. En alles wat hij zegt kun je terugluisteren, dus ik houd de controle. Onze klanten vinden het juist professioneel."
Anouar OtmaneEigenaar, ANO Loodgieter Service & Onderhoudsbedrijf"Ik dacht eerst: weer zo’n AI-ding, dat wordt vast ingewikkeld… Maar na één belletje was alles geregeld. TalkMate neemt nu standaard op voor ons, en ik heb voor het eerst in jaren weer rust in mijn hoofd. Zelfs als ik onder de gootsteen lig hoor ik de telefoon gaan, maar weet ik: TalkMate regelt het. Geen gemiste klussen meer."
Alvin van AkenEigenaar, Timmer en Klusbedrijf van Aken"Ik was bang dat klanten het raar zouden vinden om een computer aan de lijn te krijgen… Maar ze vinden het juist top dat ze gelijk hulp krijgen. Ze krijgen gewoon direct antwoord of kunnen zelf een afspraak plannen. Ik krijg nu zelfs complimenten dat we zo goed bereikbaar zijn, terwijl ik gewoon door kan werken."
Milan CoenenOwner, Bella Belts"Onze klantenservice was elke dag uren kwijt aan dezelfde vragen: openingstijden, prijzen, annuleringen… Nu vangt TalkMate al dat soort telefoontjes op. Klanten krijgen direct antwoord of een link, en mijn team heeft eindelijk weer tijd voor dingen die ons echt laten groeien. En onze reviews zijn omhooggeschoten."
Jaap van LeeuwenE-Logistics Branding Solutions"Mijn grootste angst was: wat als zo’n AI iets doms zegt tegen klanten? Maar TalkMate zegt alleen wat wij instellen en niks meer, niks minder. En alles wat hij zegt kun je terugluisteren, dus ik houd de controle. Onze klanten vinden het juist professioneel."
Anouar OtmaneEigenaar, ANO Loodgieter Service & Onderhoudsbedrijf"Ik dacht eerst: weer zo’n AI-ding, dat wordt vast ingewikkeld… Maar na één belletje was alles geregeld. TalkMate neemt nu standaard op voor ons, en ik heb voor het eerst in jaren weer rust in mijn hoofd. Zelfs als ik onder de gootsteen lig hoor ik de telefoon gaan, maar weet ik: TalkMate regelt het. Geen gemiste klussen meer."
Alvin van AkenEigenaar, Timmer en Klusbedrijf van Aken"Ik was bang dat klanten het raar zouden vinden om een computer aan de lijn te krijgen… Maar ze vinden het juist top dat ze gelijk hulp krijgen. Ze krijgen gewoon direct antwoord of kunnen zelf een afspraak plannen. Ik krijg nu zelfs complimenten dat we zo goed bereikbaar zijn, terwijl ik gewoon door kan werken."
Milan CoenenOwner, Bella Belts"Onze klantenservice was elke dag uren kwijt aan dezelfde vragen: openingstijden, prijzen, annuleringen… Nu vangt TalkMate al dat soort telefoontjes op. Klanten krijgen direct antwoord of een link, en mijn team heeft eindelijk weer tijd voor dingen die ons echt laten groeien. En onze reviews zijn omhooggeschoten."
Jaap van LeeuwenE-Logistics Branding Solutions"Mijn grootste angst was: wat als zo’n AI iets doms zegt tegen klanten? Maar TalkMate zegt alleen wat wij instellen en niks meer, niks minder. En alles wat hij zegt kun je terugluisteren, dus ik houd de controle. Onze klanten vinden het juist professioneel."
Anouar OtmaneEigenaar, ANO Loodgieter Service & Onderhoudsbedrijf"Ik dacht eerst: weer zo’n AI-ding, dat wordt vast ingewikkeld… Maar na één belletje was alles geregeld. TalkMate neemt nu standaard op voor ons, en ik heb voor het eerst in jaren weer rust in mijn hoofd. Zelfs als ik onder de gootsteen lig hoor ik de telefoon gaan, maar weet ik: TalkMate regelt het. Geen gemiste klussen meer."
Alvin van AkenEigenaar, Timmer en Klusbedrijf van Aken"Ik was bang dat klanten het raar zouden vinden om een computer aan de lijn te krijgen… Maar ze vinden het juist top dat ze gelijk hulp krijgen. Ze krijgen gewoon direct antwoord of kunnen zelf een afspraak plannen. Ik krijg nu zelfs complimenten dat we zo goed bereikbaar zijn, terwijl ik gewoon door kan werken."
Milan CoenenOwner, Bella Belts"Onze klantenservice was elke dag uren kwijt aan dezelfde vragen: openingstijden, prijzen, annuleringen… Nu vangt TalkMate al dat soort telefoontjes op. Klanten krijgen direct antwoord of een link, en mijn team heeft eindelijk weer tijd voor dingen die ons echt laten groeien. En onze reviews zijn omhooggeschoten."
Jaap van LeeuwenE-Logistics Branding Solutions"Mijn grootste angst was: wat als zo’n AI iets doms zegt tegen klanten? Maar TalkMate zegt alleen wat wij instellen en niks meer, niks minder. En alles wat hij zegt kun je terugluisteren, dus ik houd de controle. Onze klanten vinden het juist professioneel."
Anouar OtmaneEigenaar, ANO Loodgieter Service & Onderhoudsbedrijf"Ik dacht eerst: weer zo’n AI-ding, dat wordt vast ingewikkeld… Maar na één belletje was alles geregeld. TalkMate neemt nu standaard op voor ons, en ik heb voor het eerst in jaren weer rust in mijn hoofd. Zelfs als ik onder de gootsteen lig hoor ik de telefoon gaan, maar weet ik: TalkMate regelt het. Geen gemiste klussen meer."
Alvin van AkenEigenaar, Timmer en Klusbedrijf van Aken"Ik was bang dat klanten het raar zouden vinden om een computer aan de lijn te krijgen… Maar ze vinden het juist top dat ze gelijk hulp krijgen. Ze krijgen gewoon direct antwoord of kunnen zelf een afspraak plannen. Ik krijg nu zelfs complimenten dat we zo goed bereikbaar zijn, terwijl ik gewoon door kan werken."
Milan CoenenOwner, Bella Belts"Onze klantenservice was elke dag uren kwijt aan dezelfde vragen: openingstijden, prijzen, annuleringen… Nu vangt TalkMate al dat soort telefoontjes op. Klanten krijgen direct antwoord of een link, en mijn team heeft eindelijk weer tijd voor dingen die ons echt laten groeien. En onze reviews zijn omhooggeschoten."
Jaap van LeeuwenE-Logistics Branding Solutions"Mijn grootste angst was: wat als zo’n AI iets doms zegt tegen klanten? Maar TalkMate zegt alleen wat wij instellen en niks meer, niks minder. En alles wat hij zegt kun je terugluisteren, dus ik houd de controle. Onze klanten vinden het juist professioneel."
Hoe het Werkt
Hoe het Werkt
Krachtig, maar zó eenvoudig dat je binnen een paar minuten live bent.
Krachtig, maar zó eenvoudig dat je binnen een paar minuten live bent.
STAP 1
Voeg je site of Google bedrijfsprofiel toe om TalkMate te trainen
TalkMate leert in een paar seconden automatisch de openingstijden, diensten en basisinformatie van je bedrijf.
STAP 1
Voeg je site of Google bedrijfsprofiel toe om TalkMate te trainen
TalkMate leert in een paar seconden automatisch de openingstijden, diensten en basisinformatie van je bedrijf.
STAP 2
Check uw informatie en pas waar nodig aan
Bevestig belangrijke bedrijfsinformatie, pas je begroeting aan, voeg veelgestelde vragen toe en meer - bel TalkMate vervolgens op om zijn reacties en nauwkeurigheid te testen.
STAP 2
Check uw informatie en pas waar nodig aan
Bevestig belangrijke bedrijfsinformatie, pas je begroeting aan, voeg veelgestelde vragen toe en meer - bel TalkMate vervolgens op om zijn reacties en nauwkeurigheid te testen.
STAP 3
Schakel je telefoontjes door naar je TalkMate
Zodra u tevreden bent met de instellingen, schakelt u uw telefoontjes door naar TalkMate. Hij gaat direct aan de slag: beantwoordt vragen, noteert berichten, plant afspraken in uw agenda en houdt u op de hoogte via e-mail of WhatsApp.
STAP 3
Schakel je telefoontjes door naar je TalkMate
Zodra u tevreden bent met de instellingen, schakelt u uw telefoontjes door naar TalkMate. Hij gaat direct aan de slag: beantwoordt vragen, noteert berichten, plant afspraken in uw agenda en houdt u op de hoogte via e-mail of WhatsApp.
Mis nooit meer
een klant omdat
je de telefoon niet kunt opnemen.
Mis nooit meer
een klant omdat
je de telefoon niet kunt opnemen.
Mis nooit meer
een klant omdat
je de telefoon niet kunt opnemen.
Laat geen nieuwe klanten naar uw concurrenten gaan alleen omdat u het druk heeft. U kunt nu direct een AI-assistent trainen met uw eigen bedrijfsgegevens en precies zien hoe het werkt.
Het is volledig gratis om te starten en u heeft geen creditcard nodig. Vul rechts uw bedrijfsnaam in en zie direct uw TalkMate in actie.
Laat geen nieuwe klanten naar uw concurrenten gaan alleen omdat u het druk heeft. U kunt nu direct een AI-assistent trainen met uw eigen bedrijfsgegevens en precies zien hoe het werkt.
Het is volledig gratis om te starten en u heeft geen creditcard nodig. Vul rechts uw bedrijfsnaam in en zie direct uw TalkMate in actie.
Laat geen nieuwe klanten naar uw concurrenten gaan alleen omdat u het druk heeft. U kunt nu direct gratis een AI-assistent trainen met uw eigen bedrijfsgegevens en precies zien hoe het werkt.
Vang elke lead direct op, 24/7.
Vang elke lead direct op, 24/7.
Bied perfecte, consistente antwoorden.
Bied perfecte, consistente antwoorden.
Probeer het gratis en ervaar zelf het resultaat.
Probeer het gratis en ervaar zelf het resultaat.
Een paar van onze gelukkige klanten…
Een paar van onze gelukkige klanten…

"Collega’s uit de branche bellen ons nummer en spreken met onze TalkMate. Ze kunnen niet geloven hoe goed het klinkt. Ik heb inmiddels al twee andere ondernemers doorverwezen."

Alvin van Aken
Timmer en Klusbedrijf van Aken

"Collega’s uit de branche bellen ons nummer en spreken met onze TalkMate. Ze kunnen niet geloven hoe goed het klinkt. Ik heb inmiddels al twee andere ondernemers doorverwezen."

Alvin van Aken
Timmer en Klusbedrijf van Aken

"Collega’s uit de branche bellen ons nummer en spreken met onze TalkMate. Ze kunnen niet geloven hoe goed het klinkt. Ik heb inmiddels al twee andere ondernemers doorverwezen."

Alvin van Aken
Timmer en Klusbedrijf van Aken
Veelgestelde Vragen
Veelgestelde Vragen
Hebben jullie een gratis proefperiode?
Hoeveel kost TalkMate?
Hoe lang duurt het om het op te zetten?
Kan ik hulp krijgen bij het instellen van TalkMate?
Hoe maken we verbinding met ons telefoonsysteem?
Heb ik toegang tot mijn belgeschiedenis en opnames?
Kan ik mijn eigen stem gebruiken voor mijn TalkMate?
Laat TalkMate me weten wanneer ik nieuwe oproepen krijg?
Hebben we een ontwikkelaar nodig om met TalkMate te werken?
Kan TalkMate juridische noodgevallen na sluitingstijd aan?
Wat gebeurt er als TalkMate een juridische vraag niet kan beantwoorden?
Hoe veilig is de informatie die TalkMate van klanten verzamelt?
Kun je ons helpen met het opzetten?
Kan TalkMate klanten prijsschattingen of beschikbaarheid van diensten geven?
Wat gebeurt er als TalkMate het antwoord op een vraag van een klant niet weet?
Hoe maken we verbinding met ons telefoonsysteem?
Hoeveel kost een TalkMate?
Hebben jullie een gratis proefperiode?
Hoeveel kost TalkMate?
Hoe lang duurt het om het op te zetten?
Kan ik hulp krijgen bij het instellen van TalkMate?
Hoe maken we verbinding met ons telefoonsysteem?
Heb ik toegang tot mijn belgeschiedenis en opnames?
Kan ik mijn eigen stem gebruiken voor mijn TalkMate?
Laat TalkMate me weten wanneer ik nieuwe oproepen krijg?
Hebben we een ontwikkelaar nodig om met TalkMate te werken?




